پایگاه اطلاع رسانی - آموزشی

بانک قرض الحسنه مهر ایران خراسان رضوی

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

ولادت با سعادت امام جواد علیه السلام مبارکباد

ولادت امام جواد3

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی خادری

بازدید از نمایندگی سیستم تهویه مطبوع سامسونگ شرق کشور

بانک قرض الحسنه مهر ایران از نمایندگی سامسونگ شرق کشور بازدید به عمل آورد.در این بازدید زمانیان از طرح فروش لوازم منزل وتهویه مطبوع مورد نیاز قشر آسیب پذیر جامعه با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهرایران استقبال کرد.

بازاریابان بانک با مطرح کردن سابقه فعالیت بانک و توضیح طرحها وخدمات آن و تاثیر آن بر رونق اقتصادی و نیز جامعه تحت پوشش خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران تنها فعالیت این بانک را بصورت تخصصی کمک به اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و بهبود شرایط اقتصادی خانواده ها دانستند

زمانیان مدیر نمایندگی سیستم های تهویه مطبوع سامسونگ در شرق کشور با استقبال از طرح های بانک قرض الحسنه مهرایران خواستار همکاری با این بانک شد.

در این جلسه مرادنژاد مسول روابط عمومی و بازاریابی ، عظیمی مسول اعتبارات ، عطاری رئیس شعبه مرکزی حضور داشتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی خادری

برگزاری جلسه با سازمان حج و زیارت خراسان رضوی

سازمان حج و زیارت خراسان رضوی جلسه ای جهت همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل ساختمان اصلی خود برگزار نمود .در این جلسه راه های همکاری فی مابین دو مجموعه  مورد بررسی قرار گرفت.

کمیته بازاریابان در این جلسه ضمن  تشریح خدمات بانک و توضیح طرح های اعتباری،آمادگی بانک را جهت همکاری با سازمان در جهت کمک به زائرین اعلام نمود.

جواد شاد معاون سازمان با توضیح وضعیت کنونی اعزام زائران  گفت:در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری باید از زائران حمایت کرد که حمایت های مالی بخش مهم آن می باشد.

بازاریابان خدمت به زائرین را موهبتی بزرگ دانسته و ابراز امیدواری کردند با همکاری دو جانبه ،بتوان به بنحو مطلوب این مهم را به انجام رسانید.

در این جلسه عظیمی رئیس دایره اعتبارات ، خادری نماینده دایره روابط عمومی وبازاریابی ،حسین زاده رئیس شعبه آزادی حضور داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی خادری

تقویت همکاری شرکت عمران مسکن سازان شرق با بانک قرض الحسنه مهرایران

 مهندس اشرفی معاون مالی و برنامه ریزی شرکت عمران مسکن سازان شرق به منظور تقویت همکاری ها با بانک قرض الحسنه مهرایران در محل ساختمان سرپرستی  با عدالتی  دیدار و گفتگو کرد.

اشرفی ضمن قدردانی از زحمات بانک قرض الحسنه مهرایران و عملکرد خوب این بانک در تمامی زمینه ها،خواستار همکاری بیشتر و بهتر در دوران پسا برجام شد.

عدالتی  با شفاف دانستن شرایط اقتصادی و تحقق یافتن دیدگاه اقتصاد مقاومتی در آینده خواهان آن گردید تا همکاری با بانک قرض الحسنه مهرایران در بهترین شکل خود ادامه یابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی خادری

بازدید از هنرستان کشاورزی شهید یوسفی

گروه بازاریابی استان خراسان رضوی از هنرستان کشاورزی شهید یوسفی دیدن کردند.

مهندس رشیدی نیا،ریاست هنرستان به همراه معاونین خود گروه بازاریابی را در این بازدید همراهی کردند.

رشیدی نیا ضمن ارائه توضیح در خصوص فعالیت هنرستان در زمینه های کشاورزی،دامداری،پرورش ماهی و باغداری بیان کرد که توسعه بخش های کشاورزی و باغداری از نیازهای اساسی جامعه است که می بایست با پرورش نیروهای متخصص میزان بهره وری را در این بخش ها بالا برد.

رشیدی نیا عنوان نمود بانک قرض الحسنه مهرایران می تواند بهترین حامی برای این بخش باشد و با اعطای تسهیلات ارزان قیمت راه را برای توسعه و پیشرفت این بخش هموار سازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی خادری

دیدار نوروزی مدیریت شعب خراسان رضوی با استاندار خراسان رضوی

در جلسه ای که در محل هتل هما شماره یک مشهد برگزار گردید،نمایندگان اتاق بازرگانی مشهد  و مسئولین استان با استاندار خراسان رضوی دیدار کردند.

مهندس شافعی،نایب رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق بازرگانی وصنایع ومعادن و کشاورزی خراسان رضوی،ضمن تبریک سال جدید ،گزارش مختصری از واحدهای تولیدی استان ارائه نمود.

در ادامه مهندس رشیدیان استاندار خراسان رضوی ،به طور مشروح در خصوص واحدهای تولیدی استان و صادرات و واردات خراسان رضوی در سال94 اطلاعات جامع و کاملی رابیان نمودند و همچنین برنامه ها و اهداف استان را که در راستای شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در سال 95 می باشد راتشریح کردند..

عدالتی عنوان نمود: بانک قرض الحسنه مهرایران بهترین بانک جهت انگیزش کارگران و کارکنان سازمانها وشرکتها در جهت افزیش تولید است که همانا شعار مقام معظم رهبری در سال 95 که اقدام و عمل است می باشد.

عدالتی در این جلسه جایگاه بانک قرض الحسنه مهرایران را بسیار تاثیر گذار  در جامعه دانست وخدمات بانک را در راستای اهداف اقتصاد مقاوتی بیان نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی خادری

جلسه هم اندیشی میان کارکنان ستادی استان خراسان رضوی

در راستای تبیین سیاست های اجرایی سال 95 و تحقق اهداف تعیین شده بانک قرض الحسنه مهر ایران، جلسه هم اندیشی کارکنان ستادی استان خراسان رضوی با حضور عدالتی مدیر شعب بانک در این استان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عدالتی در اولین جلسه سال جدید ضمن تبریک سال نو  و آرزوی توفیق برای کلیه همکاران سال نو را طبق نام گذاری مقام معظم رهبری سال اقدام و عمل دانست و تلاش مستمر کارکنان بانک در جهت سربلندی بانک قرض الحسنه مهرایران درمسیر رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: در سال گذشته تلاش های بسیاری صورت گرفت و شاهد پیشرفت استان در تمامی زمینه ها و در نهایت پیشرفت بانک بودیم. اما به واقع جایگاه بانک قرض الحسنه مهرایران فراتر از جایگاه کنونی است و اکنون زمینه لازم برای رسیدن به آن جایگاه فراهم می باشد.

مدیر شعب استان خراسان رضوی همکاری دقیق بین واحد های ستاد و همچنین  پشتیبانی بی دریغ از شعب را رمز موفقیت بانک دانست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن بوستانی